Určitě vás zajímá, jak to u nás chodí. Co se děje po tom, co odešlete svou objednávku. 
Všechny objednávky se shromažďují na jednom místě, kde ještě zkontrolujeme, zda je datum dodání správně - někdy se může stát, že dodání posuneme o cca 1 den dle toho, jak jsou sestaveny závozové trasy našeho smluvního přepravce, společnosti CoolBalík. Pokud je vše v pořádku, zkontrolujeme, zda objednané produkty máme skladem. Hovězí kousky, pokud nejsou vvyprodané, většinou skladem máme. Hovězí naskladňujeme asi 1x za 14 dní. Vepřové maso objednáváme 1x až 2x týdně a kuřecí také, takže je vždy čerstvé.
Největší díl práce nás čeká den před dodáním vaší objednávky. To totiž vážíme a balíme všechny kousky, které jste si objednali. Teprve v tuto chvíli víme, kolik za vaši objednávku zaplatíte a tuto informaci vám zasíláme. A děje se to asi 1 - 2 dny před datem dodání, někdy až ve večerních hodinách. Jakmile máme nachystáno, posíláme vám všechny potřebné informace o dodání a platebních možnostech. Platbu preferujeme převodem a připravujeme pro vás i platbu kartou, případně dobírkou. Následující den v brzkých ranních hodinách již vezeme vaše objednávky do CoolBalíku, kde již mají z předešlého dne informaci, že se k vám něco veze. Z CoolBalíku vás již informují o přesnějším čase dodání a vaši objednávku pak doručují. Někdy se může stát, že objednávka je již u vás a vy jste ještě nestihli zaplatit. Nevadí, můžete to hned napravit. K našim zákazníkům máme důvěru, tak jako oni mají důvěru v námi dodávané produkty.
Tak takhle to u nás chodí. Pokud máte jakýkoliv dotaz, můžete nám napsat na email: objednavky@emifood.cz